Ce înseamnă sustenabilitate?
Conform DEX, sustenabilitatea este acea calitate a unei activități a omului, cu urmări asupra reliefului, vegetației și climei de a se desfășura, fără a epuiza resursele disponibile și fără a distruge mediul, deci fără a compromite posibilitățile de satisfacere a nevoilor generațiilor următoare.
De ce contează că tu reciclezi sau folosești un produs dintr-un material sustenabil și în jur nu observi nici o schimbare a mediului.
Simplul fapt că sortezi gunoiul, reciclezi, mergi la împăduriri sau folosești responsabil resursele din jurul tău sunt un exemplu pentru cei apropiați: pentru familia ta și mai apoi pentru prieteni sau colegi. Cum orice ploaie începe cu un strop, tot așa și puterea exemplului vine de la indivizi spre comunitate.
Cum comand și cum plătesc?
Pe Shoebaadoo, pentru a putea comanda un produs, este nevoie să îți faci un cont de utilizator . Te rugăm să îți verifici cu atenție datele, deoarece curierul trebuie să aibă toate coordonatele corecte pentru a te putea găsi și a-ți putea livra comanda.
După ce ai toate produsele pe care ți le dorești introduse în coșul de cumpărături, urmează finalizarea comenzii. Finalizarea comenzii presupune că ați citit și sunteți de acord cu termenii și condițiile magazinului.
Plata produselor se face în două moduri:
A) ON-LINE cu cardul, cu comision 0%, prin portalul NETOPIA mobilPay 3D-Secure. Shoebaadoo nu cunoaște și nu are cum să rețină datele cardului tău, deoarece tranzacția dintre magazin și banca ta se realizează prin mobilPay.
TRANSPORTUL ESTE GRATUIT DACĂ ALEGI ACEASTĂ METODĂ DE PLATĂ
B) RAMBURS – în momentul în care ajunge comanda ta, o plătești direct curierului.
Cum ajunge comanda la tine?
Transportul pentru produsele comandate pe Shoebaadoo este gratuit, indiferent de valoarea produsulu pentru comenzile achitate on-line cu cardul.
Costul pentru transport în cazul în care alegi metoda de plată ramburs este de 25 lei inclusiv TVA.
Timpul mediu de livrare este de 48 de ore, dar noi facem tot ce ne stă în putință ca în 24 de ore de la plasarea comenzii produsele să ajungă la tine.
Dacă produsul comandat nu este ce mi-am dorit, cum returnez produsul? Cum îmi restituie Shoebaadoo banii?
Dacă ai ales o mărime greșită a pantofului, dacă produsul nu e ceea ce te așteptai tu să fie sau … pur și simplu, te rugăm să faci următoarele acțiuni:
- verifică dacă toate etichetele de pe produs sunt la locul lor
- ambalează produsul așa cum l-ai primit: în cutia originală a produsului + eventualele cadouri + factură + cutia colet astfel încât în urma returului produsul să fie în siguranță în timpul transportului
- completează formularul retur produse
- trimite-ne coletul printr-un curier rapid.
Dacă ai completat formularul de retur, atunci când ajunge coletul trimis de tine noi știm ce avem de făcut în funcție de ce ai ales în formular.
Dacă nu ai completat formularul de retur, vei primi un mail în care vom încerca să lămurim problema.
Dacă în 24 de ore de la trimiterea mailului de noi nu primim răspuns, te vom suna pe numărul de telefon oferit în contul tău. Sunăm între orele 11-13.
Dacă nu răspunzi nici la telefon, atunci am înteles că vrei banii înapoi, lucru pe care noi îl vom face, returnându-ți în maxim 14 zile calendaristice banii înapoi pe card/cont.
Este important să știi că:
- nu acceptăm retururi pentru produse utilizate, care nu au ambalajul /etichetele originale, au fost ambalate necorespunzator pentru transportul cu curierul rapid
- returul produsului îl plătește clientul
- nu acceptăm retur din partea persoanelor juridice